Contour is een tool waarmee museumexposities ontworpen en gevisualiseerd kunnen worden. Gebruikers bouwen een 3D-visualisatie van de expositie. Visualisaties kunnen gemakkelijk gedeeld worden met stakeholders, die in de tool feedback kunnen leveren. Contour is ontworpen met een nadruk op gebruiksvriendelijkheid. De tool draait in de webbrowser en is bruikbaar voor mensen zonder kennis van 3D-programma’s. Het concept van Contour is succesvol getest bij het Rijksmuseum.
screenshot_1.png
screenshot_2.png
devices.png
Marlon  Sijnesael

Marlon Sijnesael

09 Mei 1996
  1. Artist statement; wat is je specialisme, wat maakt jouw werk uniek?

    Van nature heb ik een enorme interesse in innovatie, met name op het gebied van techniek en interactie. Graag probeer ik te kijken naar hoe problemen in de "echte" wereld opgelost kunnen worden met techieken uit de game-industrie.

  2. Wat zijn je ambities? Wat wil je over vijf jaar bereikt hebben?

    Ik hoop aan innovatieve projecten te mogen werken, die echt wat kunnen betekenen voor mensen en die het dagelijks leven leuker en aangenamer maken. Dit kan zowel een baan bij een bedrijf betekenen, als het hebben van een bedrijf.

  3. Wat is het belangrijkste dat je hebt geleerd tijdens je studie?

    Het is lastig om het belangrijkste te kiezen. Ik denk dat vooral het samenwerken aan een project mij veel geleerd heeft. Een project staat of valt echt met een goede samenwerking binnen je projectgroep. Daarnaast zou ik iedereen aanraden om genoeg water te drinken en op tijd naar bed te gaan.

  4. Overzicht van publicaties / exposities / prijzen / concerten / voorstellingen etc.

    https://www.dutchgamegarden.nl/project/milo-a-satellite-of-stories/